Grafik ve Animasyon Dersi 2.Dönem 2.Sınav Soruları

,,

Bu sorular taze taze çıktı sınavdan :)

Bilişim Teknolojileri Alanı Web Tasarımı ve Programlama Dersi 2.Dönem 2.Sınavına ait uygulama ve teorik sınav sorularını kişisel sitemde paylaşıma sundum.

Sınavda 1 adet Flash’ta web sitesi uygulaması,

13 adet çoktan seçmeli (test) sorusu

2 adet boşluk doldurma sorusu mevcuttur.

Güle güle kullanın.

Grafik ve Animasyon Dersi 2.Dönem 2.Sınav Soruları” üzerine 9 yorum

  1. sınav sorularını indiremiyorum yardımcı olurmusunuz mail atarmsınız rica etsem..

  2. sınav sorularını indiremiyorum yardımcı olurmusunuz mail atarmsınız bana :) rica etsem

  3. ya bi bulamadım yarın yazılım var … bi atsanız şu soruları :F

  4. arkadaşım şu grafik animasyon sorularını bana mail atsan çok sevinirim .çok acil

Bir Cevap Yazın

